Konsultacje neurologiczne

Jestem lekarzem z wieloletnim doświadczeniem. Prowadzę diagnostykę i leczenie schorzeń układu nerwowego. Oferuję również możliwość wykonania zabiegów z zakresu medycyny estetyczniej. Mój gabinet mieści się w Legnicy przy ulicy Wrocławskiej 29. W gabinecie przyjmuję pacjentów we wtorki i piątki po wcześniejszej rejestracji telefonicznej. Zapraszam serdecznie!

Główny zakres działalności obejmuje porady i leczenie w zakresie następujących zagadnień:

• leczenie bólu kręgosłupa i stawów
  • zawroty głowy
  • bóle głowy, migreny, leczenie migreny toksyną botulinową
  • udary mózgu
  • padaczki i inne zaburzenia napadowe także psychogenne
  • choroba Parkinsona i inne zespoły pozapiramidowe
  • stwardnienie rozsiane
  • choroba Alzheimera i inne otępienia
  • guzy mózgu
  • urazy głowy
  • proloterapia dolegliwości bólowych kręgosłupa i stawów - jest to iniekcyjna terapia kolagenem, kwasem hialuronowym, osoczem bogatopłytkowym
  • blokady przeciwbólowe lekiem sterydowym
  • konsultacje po urazach komunikacyjnych

Oferujemy różne innowacyjne sposoby leczenia bólu! Wśród nich dostępne są:

Proloterapia, czyli iniekcyjny, przyczynowy sposób leczenia bólów kręgosłupa i stawów. Jest to jedna z najczęstszych przypadłości związanych nie tylko ze zmianami zwyrodnieniowymi, ale i nadmiernym napięciem mięśni.

Leczenie polega na podaniu w miejsce uszkodzenia gotowego preparatu kolagenu MD lub osocza i fibryny bogatopłytkowej, które uzyskuje się po odwirowaniu z krwi własnej pacjenta. Z płytek krwi uwalniane są czynniki wzrostu, które wspomagają naprawę i regenerację tkanek.

Przeciwskazaniem do zabiegu są: choroby krwi, nowotwory, ciąża i laktacja, leczenie antykoagulantami.

Fibryna bogatopłytkowa jest to specjalny koncentrat bogatopłytkowy. Jego zadaniem jest zmniejszenie dolegliwości bólowych, zmniejszenie stanu zapalnego, przyśpieszenie angiogenezy. Może też stymulować gojenie i powodować wzrost kości i tkanek miękkich.

Wskazania:

• zwyrodnieniowe uszkodzenie ścięgien i stawów
  • mezoterapia twarzy
  • urazy mięśni i więzadeł

Kliknij 'Zgadzam się', aby ta informacja nie wyświetlała się więcej.